پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
اولین جلسه کمیته تخصصی مرکز رشد فناوری نیشابور برگزار شد

اولین جلسه کمیته تخصصی مرکز رشد فناوری نیشابور برگزار شد

- 1402/02/27

اولین جلسه کمیته فناوری مرکز رشدفناوری نیشابور در سال1402 با حضور اعضای کمیته تخصصی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از مرکز رشد فناوری نیشابور، اولین جلسه کمیته فناوری مرکز رشد فناوری نیشابور با حضور اعضای کمیته تخصصی فناوری برگزار شد.   

مازیار ناظران، سرپرست مرکز رشد نیشابور در ابتدای این نشست تحول و توسعه را برنامه راهبردی این مرکز دانست و در ادامه درخواست پذیرش سه شرکت و واحد فناور با حضور مدیران و اعضای تیم مورد بررسی قرار گرفت.  در پایان این جلسه، شرکت در شرف تاسیس آقای امیر خجسته پور با ایده محوری "تولید انواع آند حفاظت کاتدی " به دوره رشد مقدماتی و شرکت گستران بذر عطار نیشابور با ایده محوری "استفاده از کشت بافت در تولید پایه های مقاوم و تولید ارقام پرمحصول با پروتکلهای جدید " به دوره رشد وارد شدند .   

همچنین در این جلسه یکی از طرح‌های راه یافته به جلسه کمیته تخصصی فناوری مرکز رشد نیشابور، بدلیل عدم دارابودن سطح فناوری مورد انتظار ،مورد تایید و پذیرش این کمیته قرار نگرفت .

دانلود پیوست خبر
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.